Περίπου 3,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο καθημερινά για επικοινωνία και καμία άλλη πλατφόρμα δεν πλησιάζει αυτό τον αριθμό καθημερινών ενεργών χρηστών. Αξιοποιείτε τις δυνατότητες του email marketing στην επιχειρηματική σας στρατηγική;
Μη χάσετε την ευκαιρία να συνδέσετε την επωνυμία σας με τους σωστούς πελάτες την κατάλληλη στιγμή και να αυξήσετε τις πωλήσεις ή και τη φήμη σας. Επιστρατεύστε τις υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Siteproduction με γνώμονα τους στόχους που επιθυμείτε και αφήστε μας να δημιουργήσουμε μια email καμπάνια που ταιριάζει απόλυτα στους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Πολλοί αναρωτιούνται γιατί το email marketing είναι σημαντικό όταν οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι τόσο ευρέως διαθέσιμες και οι επισκέπτες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξηθεί εκθετικά με την πάροδο του χρόνου. Αλλά εδώ είναι το ουσιαστικό: Οι άνθρωποι εξακολουθούν να πηγαίνουν στα email τους για να βρουν ειδικές προσφορές από τα brands που τους ενδιαφέρουν. Στην πραγματικότητα, το 44% των χρηστών ελέγχουν τα email τους για προωθητικές ενέργειες, ενώ μόνο το 4% πηγαίνει σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για λεπτομέρειες διαφημιστικής καμπάνιας .
Αυτή είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Με την πληθώρα ευκαιριών που προσφέρει το email marketing, είστε πιο κοντά στο να αυξήσετε τις μετατροπές για την επιχείρησή σας.
Δεν έχετε πειστεί ακόμα γιατί το email marketing είναι σημαντικό για την ανάπτυξη της επωνυμίας; Ακολουθούν περισσότεροι λόγοι για τους οποίους η επένδυση σε μια υπηρεσία εκστρατείας email marketing είναι απαραίτητη:
Δημιουργήστε αφοσιωμένους πελάτες
Οι ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες απαιτούν τακτικές αλληλεπιδράσεις με την επωνυμία – και οι συνήθεις επικοινωνίες μάρκετινγκ μέσω email με τον πελάτη επιτρέπουν σε κάθε εταιρεία να δημιουργήσει πίστη στην επωνυμία ενώ οδηγεί τις πωλήσεις. Επιπλέον, το κόστος της συνεργασίας και του μάρκετινγκ σε έναν υπάρχοντα πελάτη που χρησιμοποιεί τις καλύτερες καμπάνιες email είναι έξι έως 12 φορές λιγότερο ακριβό από άλλα κανάλια μάρκετινγκ, όπως η πληρωμένη διαφήμιση ή το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email όχι μόνο οδηγούν σε περισσότερες επιχειρήσεις αλλά και εξοικονομούν χρήματα.
Επεκτείνετε το εύρος της επιχείρησής σας
Οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν αποδειχθεί ότι έχουν καλύτερη απήχηση και δυνατότητες αφοσίωσης από τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ. Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 72% των χρηστών email ελέγχουν τα εισερχόμενά τους περισσότερες από έξι φορές την ημέρα και περίπου το 92% των χρηστών του Διαδικτύου έχουν τουλάχιστον έναν λογαριασμό email. Οι έμπειροι ειδικοί του email marketing μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας σε οποιαδήποτε συσκευή, παραμένοντας μη επεμβατικοί και συμμορφωμένοι με τους κανονισμούς.
Συνδεθείτε με διαφορετικό κοινό
Η υπερ εξατομικευμένη επικοινωνία είναι ένα από τα πολλά οφέλη της χρήσης του email marketing B2C και B2B για να προσεγγίσετε το κοινό σας. Ενώ οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ επικεντρώνονται στην παράδοση ενός ευρέος μηνύματος σε μεγάλο εύρος κοινού, το email marketing σας επιτρέπει να προσφέρετε εκπτώσεις και κωδικούς σε μοναδικούς χρήστες, εξατομικευμένα μηνύματα και καμπάνιες βάσει δεδομένων με βάση κριτήρια όπως γενέθλια, περιοχές και αξία διάρκειας ζωής πελατών (CLV). Αντί να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια, μπορείτε να προσεγγίσετε διαφορετικά τμήματα κοινού με μια προσωπική πινελιά.
Εξοικονομήστε χρόνο και κόπο
Το email marketing για μικρές επιχειρήσεις, franchise και εταιρείες πολλαπλών τοποθεσιών είναι σημαντικά μικρότερης εντάσεως εργασίας από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Δεν απαιτείται ταχυδρομική επιβάρυνση ή επισήμανση για κάθε καμπάνια που διανέμεται. Το στοχευμένο μάρκετινγκ μέσω email σας επιτρέπει να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε με τα ιδανικά τμήματα της αγοράς σας (είτε είναι μερικές εκατοντάδες είτε εκατοντάδες χιλιάδες) μέσα σε λίγα λεπτά.
Δοκιμάστε τις email καμπάνιες για την επίτευξη σημαντικών αποτελεσμάτων
Το email marketing προσφέρει διάφορους τρόπους για να δοκιμάσετε και να δείτε εάν εάν είναι επιτυχημένες οι καμπάνιες που πραγματοποιείτε. Μπορείτε να εκτελέσετε δοκιμές A/B και πολλαπλών παραλλαγών για να εξετάσετε σχεδόν κάθε στοιχείο της καμπάνιας email σας, από τη γραμμή θέματος και την ώρα αποστολής έως το περιεχόμενο της ίδιας της email καμπάνιας. Αυτό προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το που μπορεί να χρειαστεί να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας email μάρκετινγκ για να αυξήσετε τη μεγαλύτερη αφοσίωση στις καμπάνιες σας.
Παρακολουθήστε τα analytics σας
Τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία που παρέχονται από το λογισμικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση των στοχευμένων προσπαθειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των αναπτυσσόμενων καμπανιών σας. Οι πιο συχνά αναφερόμενες μετρήσεις αφοσίωσης είναι τα ανοικτά ποσοστά, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά κλικ/εμφανίσεων (CTR), οι αναπηδήσεις και οι μετατροπές. Ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε, ένας έμπειρος ειδικός email marketing μπορεί να αποκωδικοποιήσει τους αριθμούς και να τους μεταφράσει σε πολύτιμες εφαρμογές για να προσεγγίσετε αποτελεσματικότερα το κοινό σας.