Για να μεγιστοποιήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, η Siteproduction ενσωματώνει τις υπηρεσίες διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συνολική σας στρατηγική μάρκετινγκ. Η σωστή υπηρεσία διαχείρισης Facebook ή Instagram μπορεί να προσελκύσει, να καλλιεργήσει και να μετατρέψει τους ακόλουθους σε πιστούς πελάτες. Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται, οι παίκτες της αγοράς διατηρούν τον βασικό σκοπό κάθε καναλιού: το τρίπτυχο της σύνδεσης, της επικοινωνίας και της κοινότητας. Τα δεδομένα Sprout Social έδειξαν ότι το 57% των καταναλωτών θα ακολουθήσουν τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης μιας μάρκας για να μάθουν για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα brands πρέπει να βεβαιωθούν ότι δημοσιεύουν περιεχόμενο που ικανοποιεί τη σύνδεση και εμπλέκεται στην επικοινωνία χτίζοντας μια κοινότητα αντί να δημοσιεύουν προσφορές για τους χρήστες χωρίς καμία επιπλέον ενέργεια.
Δημιουργία στρατηγικής: ο χάρτης ή το σχέδιο που περιέχει τους στόχους σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βήματα για την επίτευξή τους, ένα αντίστοιχο χρονοδιάγραμμα και μετρήσεις για την παρακολούθηση της προόδου
Ο ορισμός της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλήρης χωρίς αναφορά στη στρατηγική. Είναι το κύριο σχέδιο και σας βοηθά να οπτικοποιήσετε πώς φαίνεται για εσάς η επιχειρηματική διαχείριση κοινωνικών μέσων. Μερικοί σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ποιες πλατφόρμες θα κεφαλαιοποιήσετε, ποιο είναι το κοινό σας, ποιους τύπους περιεχομένου να παράγετε, ποιους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) να μετρήσετε και ποιο λογισμικό διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιήσετε.
Παρακολούθηση εισερχόμενης δέσμευσης: η διαδικασία απάντησης σε σχόλια, ερωτήσεις και αλληλεπιδράσεις με όλο το περιεχόμενο και τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η συνεχής συνομιλία που ξεκινά από τους θαυμαστές
Μελέτες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο τα δύο τρίτα των καταναλωτών επιθυμούν μια σύνδεση με μάρκες. Είναι λογικό, λοιπόν, να προσπαθείτε να διευκολύνετε την αμφίδρομη επικοινωνία κάθε ευκαιρία που έχετε. Αυτό ισχύει για όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και όταν αναπτύσσετε υπηρεσίες διαχείρισης Instagram ή εξερευνάτε λύσεις διαχείρισης TikTok χρησιμοποιώντας κυρίως περιεχόμενο βίντεο.
Παρακολούθηση Analytics: η συλλογή και ο έλεγχος δεδομένων σε σχέση με μετρήσεις για τη διασφάλιση της ολοκλήρωσης των αποτελεσμάτων.
Αφήστε τα δεδομένα να οδηγήσουν την επιχείρησή σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε σημαντικές μετρήσεις στις επιλεγμένες πλατφόρμες σας, όπως μετρήσεις αφοσίωσης (μου αρέσει, κοινοποιήσεις και σχόλια), εμφανίσεις και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (για στοχευμένες διαφημίσεις κοινωνικής δικτύωσης).